vrijdag 14 februari 2020

Valentijnstaart D66 Schagen gaat dit jaar naar het DSP in Sint Maarten.

D66 Schagen zetten deze Valentijnsdag de vrijwilligers van het Dorpsservicepunt in Sint Maarten in het zonnetje. Ieder jaar kiest de fractie een stichting, vereniging of club uit en verrast deze met een heerlijke slagroomtaart. Afgelopen jaren ging de taart al naar CNME de Groenling, de Buurtbus, Verkeersoudergroep Schagen, Museum Vreeburg, de KNRM, het Valkogerkerkje en het Zijper Museum. Deze vrijdagochtend werd om 10.30 uur de taart overhandigd aan de voorzitter en vrijwilligers. Het Dorpsservicepunt is al meer dan 12 jaar dè gezelligste huiskamer van heel Sint Maarten. Naast huiskamer is er ook een winkeltje met meer dan 600 producten voor de eerste levensbehoeften en een kleine bibliotheek waar leesboeken kunnen worden geleend. Hiernaast organiseren ze ook, in samenwerking met de beheerder van De Klimop, iedere twee maanden een heerlijke maaltijd tegen een leuk bedrag. Ook worden er lezingen en workshops georganiseerd en is het in de zomermaanden een informatiepunt van het VVV. Waarin een klein dorp en zijn inwoners, groot kan zijn.

D66Schagen, Valentijnstaart, 2020, DSP

Raadslid Frans Jansen overhandigd de taart aan voorzitter DSP Kees Deun

Valentijnstaart. D666Schagen,

Hanneke Toorenent snijdt de taart aan.