woensdag 30 juni 2021

Frans Jansen is wederom gekozen als D66 Schagen lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezing in maart 2022

De afgelopen vier jaar heeft Frans Jansen zich ruimschoots bewezen als raadslid voor D66 Schagen en is daarom wederom unaniem gekozen.

Na zijn pensionering bij de Marine is Jansen actief geworden in de lokale politiek, omdat hij graag iets wilde betekenen voor de gemeenschap. Dit heeft hij de afgelopen jaren dan ook met hart en ziel gedaan. Hij is bemiddelaar geweest tussen inwoners en de gemeente. Heeft zich hard gemaakt voor woningbouw op de oude voetbalvelden van Vesdo in Schagerbrug en diverse zaken aan de kaak gesteld zoals de bouw van een hotel in Groote Keeten en de ontsluiting voor de nieuwe wijk Muggenburg Zuid. Het feit dat het college en de coalitiepartijen participatie en draagkracht prediken maar in niet in de praktijk brengen is hem een doorn in het oog. Frans heeft er zin in: “Ik ga er voor en hoop dat wij het landelijke succes in Schagen kunnen herhalen.”.